Przepis Na Rozwój – Kompetencje Szyte Na Miarę 2

Opis projektu

Poznaj założenia projektu Przepis na Rozwój – kompetencje szyte na miarę 2.

Projekt jest realizowany w ramach ogólnopolskiego konkursu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) „Szkolenia lub doradztwo wynikające z rekomendacji Sektorowych Rad ds. Kompetencji”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.21 Poprawa zarządzania, rozwój kapitału ludzkiego oraz wsparcie procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach; nr POWR.02.21.00-IP.09-00-004/20.

Czas trwania projektu

01.07.2020-30.11.2023r.

Całkowita wartość projektu

8 721 244,03 zł

Wartość dofinasowania ze środków UE

7 228 677,70 zł

Wartość dofinasowania ze dotacji celowej

14 486,33zł

DLACZEGO

Cel Projektu

Celem projektu jest rozwój kapitału ludzkiego 87 przedsiębiorstw z sektora Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów, poprzez podniesienie kwalifikacji przez min 891 z 992 ich pracowników objętych wsparciem, zgodnie z rekomendacjami Sektorowej Rady, do XI 2023 roku. Cel ten bezpośrednio realizuje cel szczegółowy POWER, poprzez zwiększenie liczby przedsiębiorstw objętych działaniami rozwojowymi.

DLA KOGO

Grupa docelowa

Wsparcie może być udzielone pracownikom spełniającym warunki zgodne z Załącznikiem nr 2 do Regulaminu na realizację usług rozwojowych (wynikających z Rekomendacji Rady ds. Kompetencji Mody i Innowacyjnych Tekstyliów) prowadzących do uzyskania konkretnych kwalifikacji związanych z prowadzeniem procesu produkcji odzieży w poszczególnych obszarach działalności Przedsiębiorstw z Sektora, tj.:

  • Konstruowanie w systemach CAD/CAM przemysłowych szablonów odzieżowych
  • Zarządzanie procesami technologicznymi przemysłowego szycia odzieży z dzianin
  • A. Konstruowanie szablonów odzieżowych do produkcji przemysłowej odzieży.
    B. Konstruowanie szablonów obuwniczych”
  • A. Wytwarzanie odzieży miarowej damskie
    B. Wytwarzanie obuwia na miarę
  • Działalność badawczo rozwojowa w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • A. Kontrolowanie jakości w branży odzieżowej
    B. Kontrola jakości w branży obuwniczej
  • Zarządzanie procesami technologicznymi przemysłowego szycia odzieży z tkanin
  • Przygotowanie i kontrola produkcji w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Prowadzenie działań logistycznych związanych z produkcją odzieży
  • Realizacja prac produkcyjnych w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Wdrażanie prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta w e-commerce
  • Zarządzanie i realizacja procesów wsparcia w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Współpraca z klientem i jego obsługa w warunkach pracy zdalnej i izolacji społecznej
  • Zarządzanie kryzysowe w obliczu pandemii

Liczba przedsiębiorstw przewidzianych do objęcia wsparciem: 87 przedsiębiorstwa (992 osoby) z sektora przemysłu mody oraz innowacyjnych tekstyliów (dział 13 PKD: tekstylny/włókienniczy, dział 14: odzieżowy, dział 15: skórzany) z zastrzeżeniem, że pracownicy dużych firm stanowić mogą maksymalnie 25% ogółu uczestników.

DZIAŁANIA PROJEKTOWE

Wsparcie w ramach projektu

Wsparcie obejmować może usługi rozwojowe w następujących obszarach tematycznych:

  • Konstruowanie w systemach CAD/CAM przemysłowych szablonów odzieżowych
  • Zarządzanie procesami technologicznymi przemysłowego szycia odzieży z dzianin
  • A. Konstruowanie szablonów odzieżowych do produkcji przemysłowej odzieży.
    B. Konstruowanie szablonów obuwniczych”
  • A. Wytwarzanie odzieży miarowej damskie
    B. Wytwarzanie obuwia na miarę
  • Działalność badawczo rozwojowa w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • A. Kontrolowanie jakości w branży odzieżowej
    B. Kontrola jakości w branży obuwniczej
  • Zarządzanie procesami technologicznymi przemysłowego szycia odzieży z tkanin
  • Przygotowanie i kontrola produkcji w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Prowadzenie działań logistycznych związanych z produkcją odzieży
  • Realizacja prac produkcyjnych w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Wdrażanie prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta w e-commerce
  • Zarządzanie i realizacja procesów wsparcia w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Współpraca z klientem i jego obsługa w warunkach pracy zdalnej i izolacji społecznej
  • Zarządzanie kryzysowe w obliczu pandemii

Więcej informacji można znaleźć na stronie HRP.com.pl